september 7, 2024

Welkom bij HVB!

Welkom bij Huurdersvereniging “De Bloemenbuurt Enkhuizen (HVB).

Huurdersvereniging “De Bloemenbuurt Enkhuizen (HVB) is een huurdersorganisatie in de zin van de Overlegwet en behartigt de belangen van de huurders uit Bloemenbuurt Enkhuizen.  Sinds 9 maart 2023 zijn wij statutair actief als Huurdersorganisatie. Statuten HVB akte oprichting Huurdersvereniging De Bloemenbuurt 07-03-2023)

De voormalige huurdersstichting Bloemenbuurt is opgeheven.

Deze website is ervoor om u te informeren en u te betrekken over hetgeen Bloemenbuurt Enkhuizen aangaat en wat er afspeelt, maar ook om u te informeren over verschillende huurderszaken.

Dit kan bijvoorbeeld gaan over de plannen voor de wijkvernieuwing, renovaties of slopen, het overgaan op gas, de grondvervuiling, maar ook over hoe andere huurders, gemeenten en woningcorporaties bepaalde zaken aanpakken die op ons van toepassing zijn en hoe deskundigen over bepaalde onderwerpen denken. Dit met het oog op dat wij van elkaar kunnen leren. Ook bewaken wij de huurdersbelangen en rechten en of deze wel goed geborgd worden.

Wij raden je aan je (opnieuw) in te schrijven voor onze nieuwsbrief en om onze nieuwsberichten en activiteiten te blijven volgen.